GAMIREAD: A gamified instructional design framework in tertiary education Emese Boksay-Pap 21-51 PDF (Magyar)
The Romanian nursery education practice in the light of recent institutional change Tünde Barabási, Gabriella Stark 65-79 PDF (Magyar)
Discourse analysis: an opportunity to examine teachers’ personal interpretation of their professional identity: The findings of a research conducted in a high school in Budapest Diána Polyák-Pásztor 81-100 PDF (Magyar)
Parental activity as a differentiating factor in the period of digital education (covid19) - The experiences of school principals Balázs Török 101-116 PDF (Magyar)
Compass to History and Civic Education: Comparative Research of Content Regulation in Europe and Asia Richárd Fodor, Judit Tóth, András Máté 119-130 PDF
Recenzió Andrea Bozzolo (szerk.) La cultura affettiva. Cambiamenti e sfide [Affektív kultúra. Változások és kihívások] című olasz nyelvű kötetéről László Tringer 131-140 PDF (Magyar)
Recenzió Antonio Dellagiulia (szerk.) Uomo e donna. Il senso della differenza sessuale [Férfi és nő. A szexuális különbözőség érzete] című olasz nyelvű kötetéről László Tringer 141-160 PDF (Magyar)
Wandering Home Educators Turned Influential Journalists: The Role of Learning and Teaching in the early Careers of Max Nordau and József Kiss Hedvig Ujvári 161-177 PDF (Magyar)